Ofte stillede spørgsmål

Er der adgang til Kernen som kørestolsbruger eller gangbesværet?

Kørestolsbrugere og gangbesværede kan uden problemer deltage i events i Kernen. Via elevator fra gadeplan kan alle områder i Kernen tilgås, herunder tagtoppen samt handicaptoilettet i kælder.

Hvor og hvor længe kan jeg parkere?

Det er tilladt at parkere gratis i 2 timer i Kernens tilstødende parkeringshus. For parkering af mere end to timers varighed opkræves betaling. Priser og regler fremgår i parkeringshuset.

Må jeg spise min medbragte mad i Kernen?

Nej. Madpakken skal blive i tasken, men du kan købe mad og drikke i Spiseriet. Er du beboer i Kirkebjerg Søpark, er der særlige undtagelser ved leje af Orangeriet.

Må jeg tage mit kæledyr med i Kernen?

Nej. Selvom vi elsker hunde og katte, vægter vi hensynet til allergikere og mennesker, der ikke er så glade for husdyr højere. Kæledyr må derfor ikke medbringes i Kernen.

Hvordan køber jeg billet via appen AKF Fællesskab, hvis jeg ikke har en smartphone?

Du kan altid tilgå appen via din internetbrowser og derigennem købe billetter, booke kontorplads og meget mere. Besøg akf-kirkebjerg.spaces.wicomico.io. Oplever du problemer i appen, er du altid velkommen til at skrive til support@kernen.dk.

Kan jeg få refunderet min billet eller ændre den til et andet event?

Bliver du forhindret i at deltage, kan du afsætte din billet på begivenhedens eventside i appen AKF Fællesskab.

Hvor er min billet?

Din tilmelding og billet finder du under eventet i AKF Fællesskab-appen. Kan du ikke finde din tilmelding, eller har du andre tekniske problemer med billetkøb, så kontakt support@kernen.dk.

Kan jeg komme på venteliste, når et event er udsolgt?

Vi har ingen ventelister ved udsolgte events, men du kan prøve at eftersøge en billet hos dine naboer under selve eventet i appen. Køber du en billet, af en du ikke kender, er det en god idé at mødes og handle kontant eller at bruge et dansk betalingssystem, såsom MobilePay. Kernen og herunder AKF tager ikke ansvar for billetter, der er handlet andetsteds end gennem AKF Fællesskab-appen.

Kan jeg reservere bord i Spiseriet i Kernen?

Til fællesspisning kan du købe billetter på forhånd via appen AKF Fællesskab. Vi laver ikke en bordplan, men placerer folk ved bordene i takt med at de ankommer. Ønsker du at booke bord til almindelige spisning i Spiseriet, kan du se mere her.

Sælges der take away i Kernen?

Ja. Læs mere om take away-muligheder i Spiseriet her.

Kan jeg fejre fødselsdag, barnedåb, bryllup eller lignende i Kernen?

Du er meget velkommen til at fejre dine festlige anledninger i Kernen. Det er dog ikke muligt at leje Kernen til private arrangementer. Er du lejer i boligområdet Kirkebjerg Søpark kan du leje Orangeriet via appen AKF Fællesskab samt bestille mad fra Spiseriet.

Kan jeg booke mødelokalet i Kontoret via AKF Fællesskabs-app?

Nej. Du kan desværre ikke booke mødelokalet via appen, men kun kontorpladser. Mødelokalet kan bookes på mødeskærmen foran mødelokalet.

Kan jeg ændre mit navn eller profilbillede i AKF Fællesskabs-app?

Under ’Min profil’ eller ’Mit hjem’ kan du ændre dit navn til et alias, hvis du ikke ønsker, at dit fulde navn skal fremgå. Du kan ligeledes vælge at tilføje et profilbillede eller ej.